Gönderen Konu: Ayvalık Restorasyon ..!  (Okunma sayısı 24628 defa)

YuzZi

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 19
  • Cinsiyet: Bay
Ayvalık Restorasyon ..!
« : 04 Temmuz 2009, 20:07:22 »
Tüm Mezun Ve Okumakta Olan Arkdaşlarımızı Buraya Bekliyoruz .. ..!Her Türlü Sıkıntılarını , Sevinçlerini Paylaşmak Üzere ..!

Bende Okulun İlk Mezunlarındanım , Yusuf Ziya Dikel Mezuniyet : 2007
Bu Konuyu Paylaş Digg  Facebook  SlashDot  Delicious  Technorati  Twitter  Google  Yahoo

elbereth

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 3
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #1 : 08 Ağustos 2009, 20:28:46 »
öyleyse hoşbulduk yuzzi=)

Hakan

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #2 : 10 Ağustos 2009, 10:32:16 »
ooooo elberet sende mii burdasın =) ayvalık restorasyon bölümünden arkadaşlar burda buluşalım...
Restoratör mimar

dangerousbulun

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 1
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #3 : 06 Eylül 2009, 16:37:46 »
MERHABA ARKADAŞLAR KAMİL BÜLÜN İSTANBULDAN İLK MEZUNLARDAN BİRİDE BENİM.BURDA OLMAKTAN MUTLULUK DUYGULARIMI İLETİRİM.HERHARGİ BİR SIKINTINIZ OLURSA BİZ BURDAYIZ...

mormimar

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #4 : 21 Şubat 2010, 00:06:34 »
Meraba arkadaşlar ben mimarlık öğrencisiyim ancak Ayvalıklıyım ve Ayvalık'ta böyle bir bölüm olduğunu bilmiyordum :-[ Benim Ayvalık'ta en çok istediğim şeylerden biriydi bu kurtarılması gereken çok bina var bence.Acaba bu yönde bir çalışma varsa beni bilgilendirebilir misiniz?Ben de elimden geldiğince yardımcı olmak isterim?

edAL!

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 28
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #5 : 22 Şubat 2010, 15:04:23 »
En güzel yeri tabiki Cunda Adası bence.. Tarih kokuyo derler ya hani..Bi tane kilise var yıllardır restore edicekler ama sürekli duruyor nedense.. Bence bu adadaki biçok ev restore edilse süper bi yer olur..

mormimar

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #6 : 27 Şubat 2010, 03:06:59 »
Bahsettiğin kilise taksiyarhis kilisesi..iskele kurulduğunda en sonunda bir şeyler yapılacak herhalde diye sevinmiştim ama kapıdaki tabelada taşıyıcı sistem güçlendirmesi yazıyor..yani tüm muhabbet kilise yıkılmasın diye içeriye çelik elemanlar eklemekten ibaretmiş..içler acısı bi durum yani..

yahya altunsoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #7 : 02 Ağustos 2010, 17:19:43 »
slm arkadaslar ben 2009 gırıslıyım daha yenıyım ayvalıkta

yahya altunsoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #8 : 27 Ağustos 2010, 10:46:04 »
slm arkadaslar bu yıl ayvalıga gelen varmı restorasyon bolumune.

restorer

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #9 : 27 Ağustos 2010, 21:23:31 »
merhaba arkadaşlar, ben de ayvalık mimari restorasyona yerleştim. eski mezunlardan ders içerikleriyle ilgili bilgi alabilir miyim, ağırlıklı olarak neyin eğitimi veriliyor (çini, taş, ahşap, arkeolojik eserler...) ?

Fırat

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #10 : 04 Kasım 2010, 21:39:04 »
Ben bu yiL qeLmeyii düşünorummm bana yardmcı oLacak brsi warmi??

nemesiss

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #11 : 21 Mart 2011, 01:14:26 »
nasıl bi yardım istiyorsun fıratcım cüzi bi ücret karsılıgında yardımcı oluruz :D:D

rolove

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #12 : 12 Nisan 2011, 19:39:01 »
supermışşş kendı okulunu bılen bırılerınnın burda olmasıı  bana rolovede yardımcı olabıle ıhtımalınız varı pekı :))

nemesiss

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #13 : 13 Nisan 2011, 00:23:04 »
uzaktan egitim biraz zor ama. ayrıca sen buralarda degilsin sanırım??

blueangel

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 12
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #14 : 04 Ağustos 2011, 12:43:13 »
bu yıl restorasyonluk yazmayı düşünüyorum acaba ayvalık my.o da bu dersler tamamıyle uygulamalı mı gözüküyo ve eğitimi nasıl

gamzekoçum

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #15 : 10 Ağustos 2011, 10:15:55 »
Merhaba arkadaşlar bende 2010 mezunuyum uygulamalı genelde eğitimleri ama yeterli değil bence daha da iyi olabilirdi yani, her yeri tarih kokan bi yerde.

yahya altunsoy

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #16 : 10 Ağustos 2011, 22:19:07 »
AYVALIK  RESTORASYONU SECECEK ARKADAŞLARA HERTURLU YARDIMCI OLURUM SIKINTINIZ FELAN OLDUGUNDA ULASIRSINIZ

tarikk

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 6
  • Cinsiyet: Bay
Selamlar ismim Tarık, BAÜ. Ayvalık'ta mimari resrotasyon bölümündeyim.
Bakalım kayıt olduk umarım faydasını görürüz...

Bu arada elinde "teknik resim notları" olan var mı ?  :)

tarikk

  • Yeni Üye
  • *
  • Avatar Seçiniz
  • İleti: 6
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #18 : 27 Ekim 2011, 23:20:20 »
Teknik resim konusunda kimden nasıl yardım alabilirim? Elinde ders notları olan var mı ?

Cankan®

  • Restorasyon Forum
  • ***
  • İleti: 100
  • Cinsiyet: Bay
  • E PLURIBUS UNUM iiiİiii ANNUIT COEPTIS
Ynt: Ayvalık Restorasyon ..!
« Yanıtla #19 : 27 Ekim 2011, 23:39:23 »
Teknik resim konusunda kimden nasıl yardım alabilirim? Elinde ders notları olan var mı ?
sevgili tarikk
http://www.restorasyonforum.com/yardimlasma-soru-cevap-b1.0/ linkte konu açarsan soruna daha çabuk yanıt alabilirsin!
"THINK GLOBALLY, CONSTRUCT LOCALLY"
Powered by EMÜLZER ®
Likit Yalıtım Teknolojisi


 

Hızlı yanıt'ı kullanarak çabukça ileti gönderebilir, iletilerinizde gülümseme ve bbc kullanabilirsiniz.

Kullanıcı Adı: E-Posta:
Doğrulama:
Resimde gördüğünüz harfleri giriniz
Harfleri dinle / Farklı bir resim göster
Resimde gördüğünüz harfleri giriniz:
Eylül'den sonra hangi ay gelir? (Güvenlik Sorusunu kutuya giriniz):


Son Konular

Bizi Takip Edin

Son Mesajlar