Restorasyon Forum

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Restorasyon Forum - Reklam Alanı


Yanıt gönder

Kullanıcı Adı:
E-Posta:
Konu:
İleti Simgesi:

Doğrulama:
Resimde gördüğünüz harfleri giriniz
Harfleri dinle / Farklı bir resim göster

Resimde gördüğünüz harfleri giriniz:
Restorasyon kac harflidir ( Rakam yaziniz ):

kısayollar: göndermek için alt+s veya önizleme yapmak için alt+p\'ye basın


Konu Özeti

Gönderen: HrN_3D
« : 29 Ocak 2009, 13:30:28 »


Modelleme Örneklerine Hızla Devam Edelim.
Şimdiki Dersimiz Kolay Bir Bardak Modelleme.
1.3dsmaxta Sahnemizi Açalım

2.Control Menüsünde Crate -> Geometry -> (Açılan menüden) Extended Primitives -> Gengon'u Seçin.

Bununla Sahnede bir beşgen oluşturun. Modify menüsünden Kenar Sayısını ( Sides yazar ) 6 ya çıkartın.

3.Sağ Tıklayıp Convert To -> Editable Poly seçip Polygon ile düzenleme Haline Getirin.

4.Modify sekmesinden Vertex ile düzenlemeyi seçin .

5.üstten görünüşten bakarak Tam ortasındaki Noktayı seçin.


6.Vertex Modunda Nokta seçili iken Control Panelinden Modify sekmesine gelin.
Edit Vertices Sekmesi altında Chamfer Bulunuyor. Buna tıklayın.
Ardından Ortadaki Noktaya Basılı tutun ve çekin.

Noktalar Resimdeki Gibi olduğu anda bırakın.

7.Şimdi Yine Modify Menüsünden Polygon ile düzenlemeye Gelin.

8.üstten görünüşe gelerek bardağın kenarlarında oluşan polygonları Ctrl tuşuna basılı tutarak Seçin.
Şekildeki gibi seçilmiş olması gerekmektedir.


9. Yine Modify Menüsünde Edit Polygons Sekmesinde Extrude'un yanındaki küçük kutucuğa tıklayın ve sayısal değer olarak bardağa şekildeki gibi boyut verin. Yada sayısal olarak değilde Direk Extrude'a tıklayıp baslı tutup boyuta gelinceye kadar sürükleyin.


Bu Şekilde Basit Bir Viski Bardağı Hazırlamış olduk.
isterseniz Mesh Smooth uygulayarak yuvarlatabilirsiniz.
tamamen farklı bir bardak oluşacaktır.


* Bizi Takip Edin

Son Mesajlar

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal