Restorasyon Forum
İlan Panosu => Eleman Arayanlar => Konuyu başlatan: semaksu - 26 Temmuz 2015, 01:49:39
-
1 AY ÖNCE MİMARİ RESTORASYON BÖLMÜNDEN MEZUN OLDUM ÖGRENMEYE ACIK BİRİYİM BEYOĞLUNDA İKAHMET EDIYORUM 20 YAŞINDAYIM DENEYİMİMDE BULUNMAMAKDA AUTCAD PHOTSHOP STEKCHUP BİLGİM BULUNMAKTADIR