Restorasyon Forum

İlan Panosu => Eleman Arayanlar => Konuyu başlatan: semaksu - 26 Temmuz 2015, 01:49:39

Başlık: iş aranıyor
Gönderen: semaksu - 26 Temmuz 2015, 01:49:39
1 AY ÖNCE MİMARİ RESTORASYON BÖLMÜNDEN MEZUN OLDUM ÖGRENMEYE ACIK  BİRİYİM   BEYOĞLUNDA  İKAHMET EDIYORUM 20 YAŞINDAYIM DENEYİMİMDE BULUNMAMAKDA AUTCAD PHOTSHOP STEKCHUP BİLGİM BULUNMAKTADIR
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal