Restorasyon Forum
İlan Panosu => Eleman Arayanlar => Konuyu başlatan: RabiaTaşbaşı - 27 Haziran 2015, 02:27:12
-
LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
AKSİ TAKDİRDE HEP ''YENİ MEZUN'' KALACAĞIZ.
-
ben mezun olalı iki yıl oldu ve hala yeni mezun modundayım herkes tecrübe istiyor zamanı gelince onlar eleman bulamayacaklar cunku bize firsat vermiyorlar deneyimsiz bir sürü mezun var ve her sene sayı ikiye katlaniyor bizi deneyim sahibi yapmalilar yani böyle bir işe yaramayan bir nesil olarak kalacağız asgari ücret altı da ucret teklif etmeyin bu resmen emek soygunculugu yeni öğreniyor olsakta emeğimizi çalmayın
-
Bende arkadaşa katılıyorum
-
Ben 2011 mezunuyum kendi işimi yapamadım daha düşünün. Hep başka işler Yaptım Tecrübe Tecrübe diye meslekten soğuttular.
-
Evet, haklısınız. Tecrübe kriterinin altında ezilip hayallerimizi ekmek parasına değişmek zorunda bırakılıyoruz. Tabi o da ekmek parası olacak bir işe girebilirsek...
-
Yeni mezunlar burunlarini acuk.asagi indirebilirse is bulabilirler
-
Yeni mezunlar burunlarini acuk.asagi indirebilirse is bulabilirler
yalnız genelleme yapmaz isek değerli kardeşim. çünkü biliyoruz ki burada birçok arkadaşımızın öncelikli istekleri öğrendikleri teorik bilgileri uygulamada çözebilmek. bu kadar sivri ve meslekte yeni arkadaşlarımızın heves ve isteklerini kırıcı yorumlardan kaçınalım lütfen.
ilginiz için teşekkürler.
-
yaklasık bir yıldır kendi sektörümde is arıyorumm ancak caldığım her kapı deneyimin var mı okullar bizi deneyimli eleman olark yetistirmiyor sıkıldım artık yeni mezun musun sözünden isimi mesleğimi seviyorum ötesi mi var :'( :'( :'( :'( sıkmayın arkadaslar canınızı allah elbet bir kapı acar.. is bulanlar bizleri unutmasınlar :'(
-
Genelleme yapmak doğru değil, birkaç kişi yüzünden herkesi yakmayın lütfen, tabi ki mesleğimizi çok seviyoruz ve artık bir ekmek kapısı açılmasını bekliyoruz.
-
KUĞU RESTORASYON İLETİŞİM
0555 4207121