Restorasyon Forum

İlan Panosu => Eleman Arayanlar => Konuyu başlatan: RabiaTaşbaşı - 27 Haziran 2015, 02:27:12

Başlık: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: RabiaTaşbaşı - 27 Haziran 2015, 02:27:12
LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
AKSİ TAKDİRDE HEP ''YENİ MEZUN'' KALACAĞIZ.
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: habbo - 27 Haziran 2015, 13:35:44
ben mezun olalı iki yıl oldu ve hala yeni mezun modundayım herkes tecrübe istiyor zamanı gelince onlar eleman bulamayacaklar cunku bize firsat vermiyorlar deneyimsiz bir sürü mezun var ve her sene sayı ikiye katlaniyor bizi deneyim sahibi yapmalilar yani böyle bir işe yaramayan bir nesil olarak kalacağız asgari ücret altı da ucret teklif etmeyin bu resmen emek soygunculugu yeni öğreniyor olsakta emeğimizi çalmayın
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: musa - 27 Haziran 2015, 18:29:42
Bende arkadaşa katılıyorum
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: tristannnn - 29 Haziran 2015, 23:09:26
Ben 2011 mezunuyum kendi işimi yapamadım daha düşünün. Hep başka işler Yaptım Tecrübe Tecrübe diye meslekten soğuttular.
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: ayseee - 02 Temmuz 2015, 04:29:17
Evet, haklısınız. Tecrübe kriterinin altında ezilip hayallerimizi ekmek parasına değişmek zorunda bırakılıyoruz. Tabi o da ekmek parası olacak bir işe girebilirsek...
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: skad - 03 Temmuz 2015, 09:18:54
Yeni mezunlar burunlarini acuk.asagi indirebilirse is bulabilirler
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: aslan38 - 03 Temmuz 2015, 10:43:07
Yeni mezunlar burunlarini acuk.asagi indirebilirse is bulabilirler

yalnız genelleme yapmaz isek değerli kardeşim. çünkü biliyoruz ki burada birçok arkadaşımızın öncelikli istekleri öğrendikleri teorik bilgileri uygulamada çözebilmek. bu kadar sivri ve meslekte yeni arkadaşlarımızın heves ve isteklerini kırıcı yorumlardan kaçınalım lütfen.

ilginiz için teşekkürler.
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: svly21aydmr - 03 Temmuz 2015, 14:41:05
yaklasık bir yıldır kendi sektörümde is arıyorumm ancak caldığım her kapı deneyimin var mı okullar bizi deneyimli eleman olark yetistirmiyor sıkıldım artık yeni mezun musun sözünden isimi mesleğimi seviyorum ötesi mi var  :'( :'( :'( :'(  sıkmayın arkadaslar canınızı allah elbet bir kapı acar.. is bulanlar bizleri unutmasınlar  :'(
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: RabiaTaşbaşı - 03 Temmuz 2015, 18:46:47
Genelleme yapmak doğru değil, birkaç kişi yüzünden herkesi yakmayın lütfen, tabi ki mesleğimizi çok seviyoruz ve artık bir ekmek kapısı açılmasını bekliyoruz.
Başlık: Ynt: LÜTFEN YENİ MEZUNLARA BİR ŞANS VERİN !!!
Gönderen: dinez - 08 Temmuz 2015, 20:31:20
KUĞU RESTORASYON İLETİŞİM
0555 4207121

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal