Restorasyon Forum

İlan Panosu => Eleman Arayanlar => Konuyu başlatan: ebrusahin - 04 Aralık 2014, 15:21:28

Başlık: restorasyon bölümü mezunuyum iş arıyorum
Gönderen: ebrusahin - 04 Aralık 2014, 15:21:28
Ege Üniversitesi Bergama M.Y.O Eser Koruma Mezunumuyum. Temmuz 2014 ' te mezun oldum. Stajımı Smyrna Antik Kenti Kazısında Restoratör Konservatör oLarak yaptım . İlgilenenlerle çalışmak isterim .
Ebru Şahin
Başlık: Ynt: restorasyon bölümü mezunuyum iş arıyorum
Gönderen: TAŞYAPI - 02 Şubat 2015, 14:24:27
Konservatör ihtiyacımız için iletişime geçer misiniz lütfen.
kabaltaci@hotmail.com
0312 428 10 00
TAŞYAPI RESTORASYON
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal