Merhaba

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Gönderen Konu: Vray Proxy  (Okunma sayısı 6324 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

HrN_3D

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Cinsiyet: Bay
Vray Proxy
« : 29 Ocak 2009, 13:39:44 »

Çok işinize Yarıyacağını düşündüğüm Bir Ders Arkadaşlar.
Kısa ve öz bir şekilde anlatıcam zaten çok basit bir şey...
Vray Proxy Böyle Sahnelerinizi;

 
Böyle Yapmanıza Olanak Sağlar. Üstelik Sahnenizi Hiç Kastırmadan;

 
Öncelikle Çoğaltıcağımız Nesneyi Grup Yapalım;

 
Ardınan Objeye Sağ Tıklayıp Vray Mesh Export Seçeneğine tıklayalım;

 
Menü;

Çıkan Menüde Üst kısım Mesh objesinin kayıt Yerini,
Ortadaki Radio butonu Tekil Bir obje olarak çıkarmak içinmi ( Nesneyi oluşturan tüm parçalar Attachlımı olsun die soruyo yani )
Onun Altındaki Objenin Verilcek ismini
Ikıncı Radio Butonu Nesneyi oluşturan tüm şekilleri ayrı ayrımı çıkarıcağını
ve son chekbox ise Seçili Nesneyi Proxye Çevireyimmi diyor...
 
Siz Benim Yaptığım gibi ayarlayın ve Kayıt yerinizi Belirleyin.
 
Ardından Crate Menüsü Altında Vraya Gelin;

 
VrayPROXYi Seçin
Mesh File ile Belirtilen Yerden Browse ile kaydettiğiniz nesnenin yolunu belirtin.

 
Ardından Sahneye Bir Kez Tıklayın. Proxyniz Yerleşicek...

 
Basit Bir kaplama verin,
Render Edildiğinde Box olan Nesne Export Ettiğimiz Mesh Cismi olarak görünecek;

Bunu instance olarak kopyalayarak Çok Gelişmiş Bir Sahneyi hiç kastırmadan kontrol edebilirsiniz...
 
Kolay gelsin...