Restorasyon Forum
Fotoğraf Galerisi => Rölöve Çalışmaları => Konuyu başlatan: İSMAİL - 23 Mart 2009, 13:10:50
-
(http://img6.imageshack.us/img6/479/resim123021.jpg)
(http://img254.imageshack.us/img254/7968/resim123011.jpg)
(http://img17.imageshack.us/img17/3589/resim123019.jpg)
(http://img297.imageshack.us/img297/8963/resim123014.jpg)
(http://img254.imageshack.us/img254/7200/resim123028.jpg)
(http://img207.imageshack.us/img207/3347/pict0050e.jpg)
(http://img23.imageshack.us/img23/2226/pict0046zdl.jpg)
Evin güncel fotoğrafları 18.03.2012
(http://imageshack.us/a/img819/7813/ayasofyaahsaptarihi.jpg)
(http://imageshack.us/a/img571/1892/ayasofyaahsaptarihiev1.jpg)
-
yapı gerçekten insana haz veren bir yapı rölöve projesinde bulunmak isterdim .:)
-
bende bu çalışmada bulunmak isterim:)
-
İLGİNÇ Bİ YAPI...:)
-
ahşap uygulamasını 25 yıllık ahşap restorasyon uygulama deneyimimle tam benim yapacağım işlerden biri süper.
-
Ben mimar sinan öğrencisiyim.Bana bir rölöve çalışması gerekiyor.Restorasyon projesini çizeceğim.Bu çalışmanın dwg dosyası var mı?
-
sdü.yalvaç teknik bilimler meslek yüksek okulu mimarlık ve şehir planlama bölümü mimari restorasyon proğramından mezunum okul zamanımda bir çok rölöve çalışmalarında bulundum bu projede de yer almak isterim.
-
akşam bende size bi ahşap yapı göstereceğim ağzınız açık kalsın :P
-
bu çalışmanın dwg dosyasını görmek isterdim....
-
rölövesi çok zevkli olurdu
-
daha yakından incelemek isterdim
-
Bu binanın iki sokak arkasında iki adet 3 er katlı ahşap bina yaptım... Sorum şudur ki, bu bına ne zaman yapılacak bilgi sahibi olan varmıdır?
Kim ilgilenir?
-
Merhaba, bu ilginç bina yaklaşık 2 yıl kadar önce yangın geçirdi ve kısmen yanmış olarak bekletilmektedir. proje, restorasyon vb. konularda işler hangi aşamadadır bilemiyorum , İnşallah yakın bir zamanda faaliyete geçilir ve muhtemelen rekonstrüksiyon olarak yenilenir ve ayağa kaldırılır,
-
sultanahmet benım bölgem yeterince deneyime sahibim.