Restorasyon Forum

Fotoğraf Galerisi => Rölöve Çalışmaları => Konuyu başlatan: İSMAİL - 23 Mart 2009, 13:10:50

Başlık: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: İSMAİL - 23 Mart 2009, 13:10:50
(http://img6.imageshack.us/img6/479/resim123021.jpg)

(http://img254.imageshack.us/img254/7968/resim123011.jpg)

(http://img17.imageshack.us/img17/3589/resim123019.jpg)

(http://img297.imageshack.us/img297/8963/resim123014.jpg)

(http://img254.imageshack.us/img254/7200/resim123028.jpg)

(http://img207.imageshack.us/img207/3347/pict0050e.jpg)

(http://img23.imageshack.us/img23/2226/pict0046zdl.jpg)


Evin güncel fotoğrafları 18.03.2012

(http://imageshack.us/a/img819/7813/ayasofyaahsaptarihi.jpg)

(http://imageshack.us/a/img571/1892/ayasofyaahsaptarihiev1.jpg)
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: aslan38 - 17 Haziran 2009, 15:20:28
yapı gerçekten insana haz veren bir yapı rölöve projesinde bulunmak isterdim .:)
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: seden - 29 Ağustos 2009, 14:55:27
bende bu çalışmada bulunmak isterim:)
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: egeli - 28 Aralık 2009, 12:51:23
İLGİNÇ Bİ YAPI...:)
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: fevziaksoy - 28 Mayıs 2010, 19:36:56
 ahşap uygulamasını 25 yıllık ahşap restorasyon uygulama deneyimimle tam benim yapacağım işlerden biri süper.
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: Bjkelif - 07 Ekim 2011, 09:43:58
Ben mimar sinan öğrencisiyim.Bana bir rölöve çalışması gerekiyor.Restorasyon projesini çizeceğim.Bu çalışmanın dwg dosyası var mı?
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: beratiye - 09 Ekim 2011, 19:17:43
sdü.yalvaç teknik bilimler meslek yüksek okulu mimarlık ve şehir planlama bölümü mimari restorasyon proğramından mezunum okul zamanımda bir çok rölöve  çalışmalarında bulundum bu projede de yer almak isterim.
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: nesimi - 27 Ocak 2012, 09:34:19
akşam bende size bi ahşap yapı göstereceğim ağzınız açık kalsın  :P
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: demet_0505 - 28 Şubat 2012, 10:12:26
bu çalışmanın dwg dosyasını görmek isterdim....
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: demet_0505 - 28 Şubat 2012, 10:14:58
rölövesi çok zevkli olurdu
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: mazlum fırat - 28 Şubat 2012, 23:41:20
daha yakından incelemek isterdim
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: Kerem_2501 - 06 Mart 2012, 13:55:04
Bu binanın iki sokak arkasında iki adet 3 er katlı ahşap bina yaptım... Sorum şudur ki, bu bına ne zaman yapılacak bilgi sahibi olan varmıdır?
Kim ilgilenir?
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: Ahmet EKTEM - 05 Temmuz 2012, 10:58:22
Merhaba, bu ilginç bina yaklaşık 2 yıl kadar önce yangın geçirdi ve kısmen yanmış olarak bekletilmektedir. proje, restorasyon vb. konularda işler hangi aşamadadır bilemiyorum , İnşallah yakın bir zamanda faaliyete geçilir ve muhtemelen rekonstrüksiyon olarak yenilenir ve ayağa kaldırılır,
Başlık: Ynt: SULTANAHMET AHŞAP YAPI
Gönderen: mavis4 - 09 Aralık 2012, 11:37:26
sultanahmet benım bölgem yeterince deneyime sahibim.
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal