Offffffffff işte o benim sınıf arkım :D
2007015205052 (:araştırma yaptığın ödevi sana kentleşme dersinde şeref yada yavuz hoca vermiştir sanırım. ikisinede selamlar derslerinizde başarılar....
hemşo :D - şeyda :D h.g şeyda senin ne işin var qı :P :D
sitede emeği geçen herkese teşekkür ederim. çok güzel bir site olmuş alkışla
henüz mezun olmayanlar için de bir başlık konulamaz mı? teşekkürler...Merhaba ömer bey bence konunun bölünmesine gerek yok o yüzden başlığı değiştirerek "mezunları ve öğrencileri" yaptım böylesi daha uygun bence.
selam bende 2002 mezunu zeynep.merhaba nuray ve nazım.nasılsınız?neler yapıyorsunuz?
biliorumm sizin ii anlaştığınızı biliorumm zatend e... nie kızdınn şimdii parantez içinde alınmayın dedm şaka dedmm ziyacımm... bölüm 3. sünü ağırlamak güzel br duyguu... :)
hüseyin can ya can dostum güzel insan hey gidi ölçü günlerimiz ya:((( bu arada bizde kopukluk yoktu biz hala bir bütünüz haksızmıyım sibel.. :ğ:kopuk olanlarda varmış demekki
Allah bozmasın de de bozulmasın aramız :)sen merak etme kardeşim benim biz iki günde dost olup 2 günde kanlı bıçaklı olacak ADAM değiliz.umarım herkes senin gibi arkasını rahatça dönebileceği bir dosta sahiptir...
gözde her sınıfta vardır koukluk bende diyorum çok kötü sınıf ama ne kadar kötü olursa olsun yine de arıyor insan.
en yeni benim galiba 20090152270.. merhaba herkesebende yeniyim 20090152.....
safranbolu = aysun hoca = restorasyon :)))
2007.... girişliler nerde ya 48 kişiydik ya :))))
2007015205025 :) selamlar..
slm arkadaşlar 2007015205016 site kurucusuna teşekkurler emeğine sağlık...;)
2007'lerden bende burdayım :)
sözde smyo çok iyi restorasyon eğitimi veren bir okuldu. sözde smyodan mezun olduktan sonra buradan mezun oluşumuz bizim için artı puandı. sözde restorasyon bünyesinde eleman arayanlar smyoya öncelik veriyorlardı. falandı filandı. bakıyorumda bütün iş arayan arkadaşlar smyo mezunu. neden acaba? ben smyodan aldığım eğitimin eğitim olduğunu düşünmüyorum. belki tazeciklere bir şeyler katmıştır ama bana ek olarak bir şey veremedi. Autocad zaten biliyordum. rölöve zaten biliyordum. yine bir mimari projenin nasıl olacağını zaten biliyordum. teknik resim konusunda zaten oldukça başarılıydım. şu an bir inşaat firmasında restorasyon teknikeri olmanın hatasını yaşıyorum. ayrıca smyo hiç kimse umursamıyor. bıraksın herkes bu zırvalıkları. yeni nesle tavsiyem o iki hocaya (adlarını vermiyorum, zaten kim oldukları açık ve net.) köprüyü geçene dayı deyin. biz demedik okul puanımız yerlerde. sonra da gidin başka bir okulda, o leş safranboludan uzak bir yerde lisansınızı yapın. çünkü türkiyede restorasyon teknikeri olmak kadar amele bir iş yok.
SMYO Mim. Restorasyon 09 saygılar.
sözde smyo çok iyi restorasyon eğitimi veren bir okuldu. sözde smyodan mezun olduktan sonra buradan mezun oluşumuz bizim için artı puandı. sözde restorasyon bünyesinde eleman arayanlar smyoya öncelik veriyorlardı. falandı filandı. bakıyorumda bütün iş arayan arkadaşlar smyo mezunu. neden acaba? ben smyodan aldığım eğitimin eğitim olduğunu düşünmüyorum. belki tazeciklere bir şeyler katmıştır ama bana ek olarak bir şey veremedi. Autocad zaten biliyordum. rölöve zaten biliyordum. yine bir mimari projenin nasıl olacağını zaten biliyordum. teknik resim konusunda zaten oldukça başarılıydım. şu an bir inşaat firmasında restorasyon teknikeri olmanın hatasını yaşıyorum. ayrıca smyo hiç kimse umursamıyor. bıraksın herkes bu zırvalıkları. yeni nesle tavsiyem o iki hocaya (adlarını vermiyorum, zaten kim oldukları açık ve net.) köprüyü geçene dayı deyin. biz demedik okul puanımız yerlerde. sonra da gidin başka bir okulda, o leş safranboludan uzak bir yerde lisansınızı yapın. çünkü türkiyede restorasyon teknikeri olmak kadar amele bir iş yok.
SMYO Mim. Restorasyon 09 saygılar.
O halde neden 2 yıllık restorasyon okudun, aklın buna yettiği kadar olabilirmi acaba.
Yada, senin tabirin AMELE gibi iş yapıyorsun.
Soruyorum sana, yüreğin varsa burda cevap ver, çok akıllısın madem Röleve almayı, resim teknikerliğini çok iyi biliyordunda.
Neden 2 yıllık Mimari Restorasyon okudun...
siz eğitimin iyi yada kötü olduğuna nasıl karar verebiliyorsunuz? Yada Mimari Restorasyon eğitimi veren başka bir okula gidip eğitim sistemine yada verilen derslere hiç baktınız mı ? ÜNİVERSİTE OKUYORSUNUZ meslek öğrenmiyorsnuz Yavuz ve Şeref hocanın derslere gelip bilgi verdiğine dua edin. Bazı okullarda ilk gün derse girip hocanın şu konu budur vize ve finalde görüşürüz deyip haftalarca öğrencinin kendi araştırmalarına bırakılan okullar var.Yukarıda bahsettiğiniz HÜNERLERİNİZ SMYO ya gitmeden önce var idi madem hiç gitmeseymişiniz daha iyi imiş 2 sene EŞŞEK olan ÖSS ''yeni adı YGS'' SANIRIM ona çalışsa SMYO restorasyon değilde KARABÜK MİMARLIK kazanır.SMYO daki değil o iki hoca herhangi bir derse gelen hocanın bile üzerinizde hakkı vardır illa ki bir şey öğrenmişinizdir, hakkını verin hocaların ihanet etmeyin.Şu da açık ve net okul puanı yerlerde sürünüyor demeyin bilinçi bir şekilde 2yıllık meslek yüksek okullarına gelip fakültelere heveslenen çok arkadaş var az bilinçlenmişiniz o zaman gidip doğaltaş dekorasyon okusaydınız yada sahne tasarımı onlardan da mimarlığa geçiş var ortalamanız yüksek olurdu okul puanınız artardı o zaman belki kazanırdınız, KAZANMAK BAHANENİZ OLMASIN KAZANAN OKULDAN 45 PUAN GELİNCEDE KAZANIYOR İSTERSEN SANA ÖRNEKLERLE ANLATIR O ŞAHISLARI TANIŞTIRIRIM HOCALARA BAHANE BULMAYALIM adam akıllı ders çalışalım hedef koyalım başaralım demeliyiz. Merakımdan dolayı bir istirhamım olacak madem teknik resiminiz Autocadınız vs bilginiz çok iyi 5 yıllık profesyonelsiniz azıcık paylaşım yapın bizde profesyonel çalışmalar görelim ben 2007den beri sektörün içindeyim hala profesyonel çalışma yaptığıma inanmıyorum ve sanırım olmayacakta çünkü bilgisayar ortamı dipsiz kuyu gibi.... SİZDEN PAYLAŞIMLAR BEKLİYORUM eğer ki burada paylaşamam derseniz ziyadursun@hotmail.com/ziyadursun@gyto.edu.tr adreslerine mail atabilirsiniz ilginiz için teşekkür ederim...
Aslında açıklama getirmem çok saçma ama yazmak zorunda hissediyorum. Elbet SMYO bir şeyler kattı. Mesela kara kalem resim yapmayı öğrendim. Geleneksel Türk el sanatları ile alakalı birkaç bilgi edindim, ve mimari sanat tarihi dersinin bana faydası oldu. ama diğer açılardan çok bir şey değişmedi. emin olun istanbulda SMYO yu kimse takmıyor.Şunuda dile getireyim Şeref hoca değilde Yavuz hoca öğrencilerini iyi analiz eder ve beklentileri vadır sizden beklenilenin altında performans varsa sıkıntı yapar :)
Ve sonra; Şeref ve Yavuz hoca cidden yaptıkları işlerin ehli insanlar. bana bir şey katmamış oluşları onların kötü oldukları anlamına gelmiyor. Zira kendilerinin herhangi bir dersinden geçmek için nasıl kıvrandığımı çok iyi bilirim. şimdi bir takım şeyleri ifşa etmek isim karalamak ya da sıfat değiştirmek olur. haddim de değildir burnumu da sokmak istemem.
insanlar insanların görüşlerine ve düşüncelerine saygı duymayı öğrendikten sonra dağlarımız yeşerecektir. :)
hayat dersleriniz için en içten teşekkürlerimi iletiyorum. siz de iyi kalın.
Şunuda dile getireyim Şeref hoca değilde Yavuz hoca öğrencilerini iyi analiz eder ve beklentileri vadır sizden beklenilenin altında performans varsa sıkıntı yapar :)bende size katılıyorum. şeref ve yavuz. hoca. veya diğerleri. hepsi iyi hocalardı. ve gerektiği kadar herkesle ilgileniyorlardı. onca öğrenciyle uğraşırken @esmylmz isimli arkadaşımıza özel ilgi göstermedikleri için kendilerine kızgın olabilir. ama hiç kimseye özel ilgi gösterilmiyor zaten bunuda bilmeniz gerekli. ayrıca zaten rölöve vs. konusunda bilgiliyseniz. tekrar restorasyon bölümünü okumanız garip bence. birşeyler biliyor olupta orda kendinizi geliştirememiş olmanız ise garip ötesi bir durum. hocaların verdiği eğitimi geçtim. safranbolu gibi her yanı tarihi yapıyla dolu bir yerde. sadece dolaşıp o güzelim yapıları gezseniz bile kendinizi geliştirmeniz lazım. kısacası. siz hatayı kendinizde aramalısınız. ayıya dayı demek gibi bir tabir kullanmışsınız. o ise çok ayıp. @esmylmz.
Önce Türkçe imla ve yazım kurallarına dikkat ederek yaz, sonra benimle ya da bir başkasıyla nasıl konuşmaya girilir öğren. daha sonra seni alakadar etmeyecek konularla alakalı sorular sorma canım benim. Hadi sağlıcakla.