Restorasyon Forum

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Restorasyon Forum - Reklam Alanı

Gönderen Konu: 2 YILLIK VE DGS HAKKINDA FİKİR İSTİYORUM SİZDEN ARKADAŞLAR .  (Okunma sayısı 5878 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mert26
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Ad Soyad: mert çınar
  • Meslek: öğrenci
MERHABA ARKADAŞLAR  BEN LİSE SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM VE MİMARİ YAPI RESSAMLIĞI OKUYORUM . YGS DEN BARAJI GEÇEMEDİM . SİZLERE DAHA DOĞRUSU BENİM DURUMUMU YAŞAMAMIŞ VEYA ŞUAN 2. YILLIK OKUYOR OLAN KİŞİLER CEVAP VERİRSE ÇOK MUTLU OLURUM . BARAJI GEÇEMEDİĞİM İÇİN KAFAMDA SADECE 2 ŞEY VAR . 1.DÜŞÜNCEM  2 YILLIK SINAVSIZ GEÇİŞ HAKKIMI KULLANIP ORADAN DGS İLE 4 YILLIK TAMAMLAMAK İSTİYORUM FAKAT ZORLUK DERECESİ NEDİR PEK BİR BİLGİM YOK BU YÜZDEN FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM . ( şunuda belirtiyim eğitim temelim sağlam değildir ona göre cevap verirseniz sevinirim ) 2. DÜŞÜNCEM İSE 1 SENE DAHA BEKLİYİP 4 YILLIĞA BİR DAHA SINAVA GİREYİM DİYORUM AMA LYS DEN BİRAZ ÇEKİNİYORUM AÇIKCASI YAPAMAM DİYE.  SİZCE HANGİSİNİ SEÇMELİYİM BİR FİKİR VERİRSENİZ SEVİNİRİM .

 

* Bizi Takip Edin

Son Mesajlar

FREELANCE 3R PROJE Gönderen: dilara_genc_
[Dün, 14:38:08]


ESKİ ESER İÇİN MİMAR VEYA RESTORATÖR İŞ İLANI Gönderen: MAKBULE ALKAN
[20 Haziran 2026, 13:55:44]


RESTORATÖR İŞ İLANI Gönderen: MAKBULE ALKAN
[20 Haziran 2026, 13:50:23]


Mimar İş İlanı Gönderen: archoz-
[16 Haziran 2026, 23:11:52]


ADIYAMAN MİMAR İŞ İLANI Gönderen: archoz-
[16 Haziran 2026, 22:57:55]


ANKARA MİMAR İŞ İLANI Gönderen: gldrestorasyon
[15 Haziran 2026, 11:30:32]

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal