Restorasyon Forum

Restorasyon Forum => Yardımlaşma – Soru & Cevap => Konuyu başlatan: JeoPardy - 22 Ocak 2009, 13:20:02

Başlık: KonuÖnerileri
Gönderen: JeoPardy - 22 Ocak 2009, 13:20:02

(http://img212.imageshack.us/img212/1889/soru3cu7.jpg)


Arkadaşlar forumda bulamadığınız ders ve ya bir konu olursa bunları yeni konu açarak istek yapabilirsiniz ,

en yakın zamanda açtığınız konu hakkında size bilgi sunulacaktır.
Başlık: Ynt: KonuÖnerileri
Gönderen: Restorasyon - 28 Ocak 2009, 21:13:15
Merhaba bence 3dmax konusuna yoğunlaşmalısınız ve tabiki diğer derslerde benim çok işime yaradı pek çok şey öğrendim dersler sayesinde bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim paylaşımlarınızın devamını bekliyorum iyi çalışmalar
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal