Restorasyon Forum
Restorasyon Forum => Yardımlaşma – Soru & Cevap => Konuyu başlatan: JeoPardy - 22 Ocak 2009, 13:20:02
-
(http://img212.imageshack.us/img212/1889/soru3cu7.jpg)
Arkadaşlar forumda bulamadığınız ders ve ya bir konu olursa bunları yeni konu açarak istek yapabilirsiniz ,
en yakın zamanda açtığınız konu hakkında size bilgi sunulacaktır.
-
Merhaba bence 3dmax konusuna yoğunlaşmalısınız ve tabiki diğer derslerde benim çok işime yaradı pek çok şey öğrendim dersler sayesinde bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim paylaşımlarınızın devamını bekliyorum iyi çalışmalar