Restorasyon Forum

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Restorasyon Forum - Reklam Alanı

Gönderen Konu: Yüzüncü Yıl Üniversitesi Restorasyon Bölümü Öğrencileri ve Mezunları  (Okunma sayısı 10773 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ikvtk
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Cinsiyet: Bay
Arkadaşlar bilginiz üzerine bölümümüz ülkemiz neticesi ile çok az bulunan bölümlerden biri, asıl anlamını ya da kavramını sormaktan ziyade bu konuda el ele verip birlikte neler yapabiliriz gibisinden bir başlıkla hepnize hoş geldiniz diyorum. :)

Bu bölümden mezun olduktan sonra ne gibi durumlarla karşılaştınız, iş imkanları neler, neler yapılabilir. Mezun durumda olacaklara bu konuda bilgi verirseniz sizlere minettar kalırız.
ilk ve tek

neşe
  • Ziyaretçi
MERHABALAR 2003 RESTORASYON MEZUNUYUM....ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK DIŞINDA HİÇ BİRŞEY YAPAMADIM.....BELKİDE VANDA BULUNDUĞUM İÇİN İŞ BULAMADIM FAKAT ÇOK ÖNEMSENEN BİR BÖLÜM OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM.....
 :ğ:

 

* Bizi Takip Edin

Son Mesajlar

Restorasyon Projelerinde Görevlendirilmek Üzere Şantiye Şefi Arıyoruz Gönderen: TAKSİM YAPI
[Bugün, 14:46:46]


RESTORASYON İŞLERİNDE HAKEDİŞ SORUMLUSU ARANIYOR Gönderen: TAKSİM YAPI
[Bugün, 14:33:21]


FREELANCE 3R PROJE Gönderen: dilara_genc_
[Dün, 14:38:08]


ESKİ ESER İÇİN MİMAR VEYA RESTORATÖR İŞ İLANI Gönderen: MAKBULE ALKAN
[20 Haziran 2026, 13:55:44]


RESTORATÖR İŞ İLANI Gönderen: MAKBULE ALKAN
[20 Haziran 2026, 13:50:23]


Mimar İş İlanı Gönderen: archoz-
[16 Haziran 2026, 23:11:52]

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal