Restorasyon Forum

Eğitim => Restorasyon & Konservasyon Bölümleri => Z.K.Ü & Karabük Üniversitesi Safranbolu => Konuyu başlatan: Emre ÖZMEN - 28 Ocak 2009, 21:17:22

Başlık: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre ÖZMEN - 28 Ocak 2009, 21:17:22
NERDESİNİZ
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre ÖZMEN - 28 Ocak 2009, 21:24:24
TEKRAR ÜNİVERSİTEYE HAZIRLANDIĞIM DÖNEME DÖNSEM TEKRAR TEKRAR YAZACAĞIM VE YAZDIĞIMADA HİÇ PİŞMAN OLMAYACAĞIM OKUL.YAZIYLA KIŞIYLA GÜNEŞİYLE AYAZIYLA AYSUN HOCASI ŞEREF HOCASI YAVUZ HOCASIYLA YÖRÜK KÖYÜ İLE KIRAN KÖYÜ VE BAĞLARIYLA RÖLEVESİYLE KEŞİFİYLE YAPI DERSLERİYLE ADALARDAN İZLENEN KAR MANZARASIYLA UNUTAMAYACAĞIM ANILARIMLA GEÇMİŞİMDE BIRAKTIĞIM EN GÜZEL SENELERİMLE BİR HARİKAYDIN SAFRANBOLU
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: RestorasyonForum - 28 Ocak 2009, 21:30:05
:) nasıl güzel anlatmışsın kardeşim az daha anlatsan safranboluyu sevdireceksin bana ama bence istanbul gibisi yok.
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre ÖZMEN - 28 Ocak 2009, 21:47:23
sen bi sevemedin gitti zaten orayı
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: HrN_3D - 31 Ocak 2009, 14:30:58
yok yok safranbolu güzeldide istanbula gelince anlıyoruz değerini  :D
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre ÖZMEN - 01 Şubat 2009, 17:44:52
haklısın kanka istanbula gelince safranbolunun değerini daha bi iyi anlıyor insan oraya duyulan özlem daha da bi artıyor
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre ÖZMEN - 20 Şubat 2009, 21:11:02
2002 liler ölmüş ağlıyanları yok galiba :)
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: reproach - 22 Şubat 2009, 21:56:56
2002 girişli yazmayın olm :D hepiniz biim dönemle birlikte okuyordunuz. 2003 girişli yazalım bence  ::) ;D
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre - 22 Şubat 2009, 22:40:26
:)))))))) aynenn metinden sonra mezun oldunuz bide utanmadan biz 2002 girişliyiz mi diyosunuz :D
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Kezban ÜNAL - 12 Mayıs 2009, 03:32:56
emre aynen sana katılıyorum
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: MaviMoR - 12 Mayıs 2009, 03:59:20
harbiden efsaneydik dimi:=)
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre - 12 Mayıs 2009, 04:51:14
emre aynen sana katılıyorum

Konuda iki emrenin yorumu var hangimize katılıyosun anlamadım  :)
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Kezban ÜNAL - 13 Mayıs 2009, 02:34:21
EMRE ÖZMEN :) SENİ TANIMIYORUM SANIRIM
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre - 13 Mayıs 2009, 04:00:21
bende 2003 girişliyim emre özmenle sınıf arkadaşı sayılırız aslında görsen tanırsın ama neyse :)
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: Emre ÖZMEN - 11 Temmuz 2009, 21:41:14
olum sen emre deme kamil de bütün safranbolu tanıyo bu arada giriş önemli arkadaşlar çıkış değil 2010 da da mezun olsayık bişey değişmicekti sonuçta hepimizin adı restoratör
Başlık: Ynt: SAFRANBOLUNUN YAŞAYAN EFSANELERİ 2002 GİRİŞLİLER
Gönderen: ranic - 18 Ekim 2010, 23:16:11
slm
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal