Restorasyon Forum
Eğitim => Restorasyon & Konservasyon Bölümleri => Z.K.Ü & Karabük Üniversitesi Safranbolu => Konuyu başlatan: Emre ÖZMEN - 28 Ocak 2009, 21:17:22
-
NERDESİNİZ
-
TEKRAR ÜNİVERSİTEYE HAZIRLANDIĞIM DÖNEME DÖNSEM TEKRAR TEKRAR YAZACAĞIM VE YAZDIĞIMADA HİÇ PİŞMAN OLMAYACAĞIM OKUL.YAZIYLA KIŞIYLA GÜNEŞİYLE AYAZIYLA AYSUN HOCASI ŞEREF HOCASI YAVUZ HOCASIYLA YÖRÜK KÖYÜ İLE KIRAN KÖYÜ VE BAĞLARIYLA RÖLEVESİYLE KEŞİFİYLE YAPI DERSLERİYLE ADALARDAN İZLENEN KAR MANZARASIYLA UNUTAMAYACAĞIM ANILARIMLA GEÇMİŞİMDE BIRAKTIĞIM EN GÜZEL SENELERİMLE BİR HARİKAYDIN SAFRANBOLU
-
:) nasıl güzel anlatmışsın kardeşim az daha anlatsan safranboluyu sevdireceksin bana ama bence istanbul gibisi yok.
-
sen bi sevemedin gitti zaten orayı
-
yok yok safranbolu güzeldide istanbula gelince anlıyoruz değerini :D
-
haklısın kanka istanbula gelince safranbolunun değerini daha bi iyi anlıyor insan oraya duyulan özlem daha da bi artıyor
-
2002 liler ölmüş ağlıyanları yok galiba :)
-
2002 girişli yazmayın olm :D hepiniz biim dönemle birlikte okuyordunuz. 2003 girişli yazalım bence ::) ;D
-
:)))))))) aynenn metinden sonra mezun oldunuz bide utanmadan biz 2002 girişliyiz mi diyosunuz :D
-
emre aynen sana katılıyorum
-
harbiden efsaneydik dimi:=)
-
emre aynen sana katılıyorum
Konuda iki emrenin yorumu var hangimize katılıyosun anlamadım :)
-
EMRE ÖZMEN :) SENİ TANIMIYORUM SANIRIM
-
bende 2003 girişliyim emre özmenle sınıf arkadaşı sayılırız aslında görsen tanırsın ama neyse :)
-
olum sen emre deme kamil de bütün safranbolu tanıyo bu arada giriş önemli arkadaşlar çıkış değil 2010 da da mezun olsayık bişey değişmicekti sonuçta hepimizin adı restoratör
-
slm