Restorasyon Forum

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Restorasyon Forum - Reklam Alanı

Gönderen Konu: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON  (Okunma sayısı 60416 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mAveRan

  • Restorasyon Forum
  • ***
  • İleti: 104
  • Cinsiyet: Bay
  • Mimari Restoratör
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #20 : 31 Ağustos 2009, 17:46:25 »
kardeşim okuyor Beyken restorasyonda  ve Safranbolu da aldığımız eğitimi az çok biliyor ve beykentte bu seneye kadar restorasyon eğitimi değil konservasyon eğitimi veriliyor.

Ben beykentten mezunum (İnşallah bi iki güne kadar) ve ben ağırlıklı olarak mimari restorasyon gördüm ve 1.sınıfta aşırı derecede mimari projelerin hazırlamasında kastırdılar.(rölöve,restorasyon,autocad,3dmax...)Bu sene 2.sınıftaki arkadaşlara ağırlıklı olarak konservasyon gördü ama bu sene bölümümüzün adı mimari restorasyon olarak değiştiği için Derslerde ağırlıklı olarak mimari olacaktır diye düşünüyorum...
                                                                                                                                               Üslub-u beyan ayniyle insan..

sbedra
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #21 : 01 Eylül 2009, 02:12:26 »
Sorulara ve cevaplara bir göz gezdirdim bir sürü soru ve sorun var anladığım kadarıyla ??? uzak yakın, yurt-ev, zor-kolay, iyi-kötü bence hepsi göreceli kavramlar.. istanbulda yaşadığım için yurt konusunda pek bir bilgim yok, ama tabiî ki okulumuz biraz uzak.. dersler eğlenceli ve hocalarımız elinden geleni yapmaya çalışıyorlar.. ama şunu belirtmekte fayda var yine de, bana zor gelen başka arkadaşıma kolaydır ona zor gelen bana kolaydır :( beykent 2. sınıf oluyorum bu sene memnun olduğumuz yönleri de var, (küçük olsa da) mutsuzluk duyduğumuz yönleri de..  en doğru karar yine sizindir umarım mutlu olursunuz  ;)

sedaK
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 5
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #22 : 02 Eylül 2009, 02:20:31 »
Merhaba arkadaşlar bende beykent üniversitesi mimari restorasyon 2 sınıf ögrencisi olarak bazı eksikliklerimizin oldugunu düşünüyorum ama bu eksiklikleri hocalarla diyalog halinde olarak çok iyi çözebiliyoruz bana sorarsanız hocalarla olan diyaloglar çok önemli çünkü derste 30 kişisin ve hocanın kiminle ne kadar ilgilenecegi belli olmuyor ama hocalarımız yanlarına gidip birşey sordugumuzda her zaman bilgilendirme yapıyorlar. Ve beykent üniversitesini yeni kazanan arkadaşlarımız var burada bunlar içinde okula geldiklerinde tanışma günümüz ve bilgilendirme amaçlı bir gezimiz olucak bölüm başkanımızla beraber

çilekkk
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #23 : 02 Eylül 2009, 23:08:53 »
mrb arkadaşlar bende burdayımm :) beykent'e gelicek olan arkadaşlara tavsiye sakın yurtta kalmayın ev tutmak hem daha uygun hemde daha eylenceli.. bunun vizesi vaaar finali vaarrr projesi vaarr çizimi vaarrr :D yani bu benim görüşüm tercih sizin.. ((:


merhabalar bende bu sene beykent mimari restorasyon bölümünü kazandım ...haklsınız aslında yurtta kalmak yerine ev daha mantıklı ama ek olarak şunu düşünüyorum yurt olunca elektrik su faturası ödemiyosun ama yurttaki imkanlar nasıl onu bilmediğim için karar veremiyorum açıkcası görüşmek üzerree.düşüncelerinizi bekliyorum...
tabikide bütçene göre düşünmek zorundasın ama ben çok memnunum elektrik ve su çok az gelio yani 20tl falan gelio bi doğalgaz fazla oda genelde okulda olacağın için problem olmuyo yurtta sadece odan olacak ama diğer türlü bi evin olacak yinede tercih senin git yurdu gez belkide beyenirsin ben beyenmedim şahsen.. ;)

seko
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Cinsiyet: Bay
çaylak öğrenciiii:))
« Yanıtla #24 : 03 Eylül 2009, 09:35:33 »
selam arkadaşalar ismim serkan bu sene restorasyon bölümüne başliyorum herşey çok güzel olur inşallah şimdiden herkese başarılar :)

ayşecik
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #25 : 04 Eylül 2009, 17:15:05 »
tabikide bütçene göre düşünmek zorundasın ama ben çok memnunum elektrik ve su çok az gelio yani 20tl falan gelio bi doğalgaz fazla oda genelde okulda olacağın için problem olmuyo yurtta sadece odan olacak ama diğer türlü bi evin olacak yinede tercih senin git yurdu gez belkide beyenirsin ben beyenmedim şahsen.. ;)

MERHABA TEŞEKKÜRLER VERDİĞİN BİLGİ İÇİN DN YURDUN ODALARINA BAKTIM HİÇ BEĞENMEDİM VE ÇOK PAHALI GELDİ SİZİN ÇEVRENİZDE EV ARKADAŞI ARAYAN TANIDIKLARIN ARKADAŞLARIN VARSA BENİ BİLGİLENDİRİSENİZ ÇOK SEVİNİRİM ..GÖRÜŞMEK ÜZERE

mAveRan

  • Restorasyon Forum
  • ***
  • İleti: 104
  • Cinsiyet: Bay
  • Mimari Restoratör
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #26 : 05 Eylül 2009, 11:00:47 »
Okulumuza yeni kayıt yaptıran arkadaşlar tekrar hoşgeldiniz.Umarım okuldan ve eğtimden memnun olursunuz.Ayrıca ayşecik ev arkadaşını okul açılınca rahatlıkla bulursun.Çünkü yanılmıyorsam bu sene yüz kişilik sınıf arkadaşın oluşcak :D
                                                                                                                                               Üslub-u beyan ayniyle insan..

Selim

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #27 : 05 Eylül 2009, 13:12:44 »
Okulumuza yeni kayıt yaptıran arkadaşlar tekrar hoşgeldiniz.Umarım okuldan ve eğtimden memnun olursunuz.Ayrıca ayşecik ev arkadaşını okul açılınca rahatlıkla bulursun.Çünkü yanılmıyorsam bu sene yüz kişilik sınıf arkadaşın oluşcak :D

bence özel yurt ayarlasın 1-2 aylk daha sonra ev arkı bulur, tanımadan etmeden çıkınca memnun olmaz sonra :)

ayşecik
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #28 : 06 Eylül 2009, 22:27:52 »
beykent mimari restorasyon bölümünü 65 kişi kazanmış...

erdem
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bay
Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #29 : 07 Eylül 2009, 16:53:41 »
merhaba arkadaşlar bu site gerçekten güzel ama isim vermek istemiyorum bazı arkadaşlar olur olmadık şeyler yazıyolar benim kız arkadaşımda buraya üye uygun olmayan özel mesajlar atılıyo lütfen herkes haddini bilsin sınırı aşmasın yoksa sonuçlarına katlanır...

Selim

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #30 : 07 Eylül 2009, 17:00:37 »
merhaba arkadaşlar bu site gerçekten güzel ama isim vermek istemiyorum bazı arkadaşlar olur olmadık şeyler yazıyolar benim kız arkadaşımda buraya üye uygun olmayan özel mesajlar atılıyo lütfen herkes haddini bilsin sınırı aşmasın yoksa sonuçlarına katlanır...

ver gitsin isim nolucak ya

erdem
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bay
Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #31 : 07 Eylül 2009, 17:18:02 »
serkan isimli şahıs arkadaşlar herkes tepkisini gösterirse sevinirim

RestorasyonForum

  • Yönetici
  • *****
  • İleti: 739
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #32 : 07 Eylül 2009, 17:18:52 »
merhaba arkadaşlar bu site gerçekten güzel ama isim vermek istemiyorum bazı arkadaşlar olur olmadık şeyler yazıyolar benim kız arkadaşımda buraya üye uygun olmayan özel mesajlar atılıyo lütfen herkes haddini bilsin sınırı aşmasın yoksa sonuçlarına katlanır...

Merhaba size rahatsızlık veren mesajları ve üyeyi bana özel mesaj ile bildiriniz.. vede zaten her özel mesajın altında Yöneticiye Rapor Et seçeneği mevcuttur.. Lütfen konularda bu şekilde yorumlar yapmak yerine yetkililere bildiriniz..
Bu Foruma yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar Forumumuzda. Konu açamaz, Eklenti indiremez. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için Üye olabilirsiniz..

mAveRan

  • Restorasyon Forum
  • ***
  • İleti: 104
  • Cinsiyet: Bay
  • Mimari Restoratör
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #33 : 07 Eylül 2009, 18:40:42 »
Dostum yönetici gerekeni yapar merak etme.
Ama en azından  önce özelden bizlere bildirseydin daha uygun olurdu...

Bu sene beykenti 65 kişi kazanmış demek ayşecik,bu ek kontenjanlarla falan tahminen 80 veya 90 olur buda Türkiyenin en kalabalık Mimari Restorasyon bölümü demek olur  : ))
Yani kontenjan olarak Türkiyenin en büyük öğrenci kapasiteli okulu olucaz demektir.Ve okulumuzda Restorasyon eğitimi mecburen daha iyi konuma gelecektir.
                                                                                                                                               Üslub-u beyan ayniyle insan..

çilekkk
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #34 : 24 Eylül 2009, 17:41:34 »
Dostum yönetici gerekeni yapar merak etme.
Ama en azından  önce özelden bizlere bildirseydin daha uygun olurdu...

Bu sene beykenti 65 kişi kazanmış demek ayşecik,bu ek kontenjanlarla falan tahminen 80 veya 90 olur buda Türkiyenin en kalabalık Mimari Restorasyon bölümü demek olur  : ))
Yani kontenjan olarak Türkiyenin en büyük öğrenci kapasiteli okulu olucaz demektir.Ve okulumuzda Restorasyon eğitimi mecburen daha iyi konuma gelecektir.
ozaman yihuuuuu ((:

Gülçin

  • Restorasyon Forum
  • **
  • İleti: 84
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #35 : 25 Ekim 2009, 13:43:07 »
slm
siteye üyedim ama girmiyordum e-mail gelince girim dedm sınıfda ek ler de geldi ama hala listede 65 kişi olarak gözüküyoruz belki degişir bilmiyorum.cok memnunum okuldan ben hocalar gercekden süperr özellikle Teknik Cizim hocamız ve Vitray dersindeki hocamız süperrrr sizlerde tanıyorsunuzdur zatn  yakında bursa gezimiz var eglenceli geccegini umuyorum aktivite beklersen yok ama eger ögrenciler birseyle ister ve yaparsa oluyor zaten mantıklı olanda bu bence Cok Güzel Hareketler Bunlar a falan die biz söyledik inş.olur:D:D:Dburdan tekrara duyurulur:D:D

mAveRan

  • Restorasyon Forum
  • ***
  • İleti: 104
  • Cinsiyet: Bay
  • Mimari Restoratör
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #36 : 26 Ekim 2009, 19:08:37 »
oo  ne güzel aktiviteler falan olması çok güzel ama.bunları vize final zamanına yakın yapmayın hem katılım az olur hem aklınız projlerde olur.Kısmetse aktivitelerde bulunmaya çalışıcam mezun olduğum bölümün aktivitelerini kaçırmak istemem.
Hocalara gelince Reşat hoca cidden mimaride kalitelidir.Hayri hocada geleneksel derslerde uyguklamada çok ii dir.Umarım hocaları seversiniz.
                                                                                                                                               Üslub-u beyan ayniyle insan..

h.şule
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #37 : 12 Aralık 2009, 22:12:19 »
ya slmlar herkese  ben birşey soremak ıstorumm ben ankara universitesinde restorasyon ve konservasyon okuyorum ama ben  memnun deüğilim ve bu okula gecm ek ıstıorum lısede ıse mımarı restorasyondan mezunum ıkıncı donem ben  beykente gecebılırmıyım

sentimental
  • mimar zydrsn
  • Restorasyon Forum
  • ****
  • İleti: 328
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #38 : 13 Aralık 2009, 00:14:43 »
bildiğim kadarı ile yapabiliyorsunuz bu okulların anlaşmasına bağlı ama geçiş yapmanız sizin için dönem kaybına sebep olabilir.
hayat ardına bakmadan yürüyebilme sanatıdır...

h.şule
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: Beykent Üniversitesi MİMARİ RESTORASYON
« Yanıtla #39 : 13 Aralık 2009, 01:23:56 »
ya zaten ben suan bırıncı sınıftayım yeternce kaybetım dahada kaybedemem nolucakk gecebılırosam sorun yokk tek korkum bende br snee beklememı ıstemesınler  ve tekrar oss gırmemı ıstemesınlerrr

 

* Bizi Takip Edin

Son Mesajlar

онлайн займы Gönderen: FlaxroJam
[Bugün, 17:14:01]


Кино и философия: от текста к образу Gönderen: NLP
[Bugün, 06:47:41]


ejnyqtri Gönderen: cheap
[Bugün, 01:41:17]


wlajdgkn Gönderen: zithromax500.com canada
[17 Mayıs 2024, 13:48:19]


Ad informandum ))) Gönderen: razumhert
[16 Mayıs 2024, 20:44:24]


Ad litem ))))) Gönderen: vizgyou
[16 Mayıs 2024, 16:13:01]

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal