Restorasyon Forum

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Restorasyon Forum - Reklam Alanı

Gönderen Konu: Dgs ile Kültür Varlıklarını Koruma Ve Onarım bölümüne geçiş  (Okunma sayısı 4655 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Restoratöriçe

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Meslek: Öğrenci
  • Okul: SDÜ Mimari Restorasyon
Dgs ile kültür varlıklarını koruma ve onarım bölümüne geçiş yapan arkadaşlar var mı aramızda ?(ankara-batman) Okul kaç yıl sürüyor ? iç mimarlığa geçiş yaptıgımız zaman okul yaklaşık 4-5  sene suruyor her sene proje dersi oldugu için kvkvo bölümünde böyle bir şey söz konusumu ? amacım kısa surede 2-3  senede bitirebılmek.Geçiş yapan yada bu konuda net bilgi sahibi olanlar cevap verirse çok memnun olacagım cunku aklım çok karışık. :o :o :o ::) ::)

 

* Bizi Takip Edin

Son Mesajlar

FREELANCE 3R PROJE Gönderen: dilara_genc_
[Dün, 14:38:08]


ESKİ ESER İÇİN MİMAR VEYA RESTORATÖR İŞ İLANI Gönderen: MAKBULE ALKAN
[20 Haziran 2026, 13:55:44]


RESTORATÖR İŞ İLANI Gönderen: MAKBULE ALKAN
[20 Haziran 2026, 13:50:23]


Mimar İş İlanı Gönderen: archoz-
[16 Haziran 2026, 23:11:52]


ADIYAMAN MİMAR İŞ İLANI Gönderen: archoz-
[16 Haziran 2026, 22:57:55]


ANKARA MİMAR İŞ İLANI Gönderen: gldrestorasyon
[15 Haziran 2026, 11:30:32]

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2026, SimplePortal